Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Windows Developer Prewiew elfújása

2012.02.23. 14:42 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: windows xp computer window 8 törlése

Mivel a Windows Developer Prewiew kipróbálása során több nehézségbe is beleszaladtam, a jelenlegi Windows XP további használata mellett döntöttem és szerettem volna törölni a Windows 8 előzetest. A régi módszer (Windows 8 partíció formázása, majd az op. rendszer választó törlése) nem működött.
Egyszerűen XP-ből nem engedte a másik partíció formázását, azt üzente, hogy meg van nyitva és használatban van a formázandó meghajtó. Eltelt egy kis idő, mire rájöttem, hogy ez azért történt, mert a Windows 8 betette a C:\ könyvtárba a saját op. rendszer választó betöltőprogramját, a bootmgr -t. Ha ezt a fájlt töröljük, akkor az XP op. rendszerválasztója, az ntldr maradt volna és nem lett volna szívás. Hiába, erőszakos a kicsike és nem is találtam tanácsot a Microsoft-tól ilyen esetre (lélekben már leírták az XP-t és a bootmgr már a Vistában is megvolt). Ezt csak tanácsként írom azoknak, akik szintén XP mellé telepítették a Windows 8-at és különböző okok miatt meg szeretnének szabadulni tőle.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr114186129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása