Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csökken a várakozási idő az egészségügyben?

2017.03.09. 13:54 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: egészségügy várakozási idő statisztikahamisítás

Legalábbis a propaganda ezzel kábítja az embereket, azonban csupán statisztika hamisító trükkökkel élnek az egészségügyi intézmények.
Már néhányszor tapasztaltam, hogy egyes szakrendelésekre (ultrahang, kardiológia stb.) egyszerűen nem adnak időpontot egy hónapnál hosszabb időre. Így a beteg tényleges jelentkezésének időpontja be sem kerül a nyilvántartásba, csak egy kedves tanácsot kap, hogy hívja őket más alkalommal. Persze, ha fizet az ember, akkor azonnal sorra kerül (volt ilyen esetem egy sürgős laborvizsgálatnál, amikor időpontot sem kellett kérnem és már be is mehettem).

  

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr7212325081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása