Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Star Wars: Az utolsó jedik

2018.01.09. 14:59 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi Star Wars: Az utolsó jedik

Egy kis vívódás után megnéztem a nyolcadik bőrt. Nem vártam sokat tőle, mert már a hetedik sem tetszett.
Mivel jót és rosszat is olvastam róla, gondoltam, hogy eldöntöm magam. Továbbra is a régi panelekkel találkoztam, ahol mindenki harcos, senki nem dolgozik, csak néhány Jedi-barlang karbantartó lény, állandóan az energiával, meg a fegyverekkel vannak elfoglalva, mindig fénykarddal történnek a fontos ütközetek, de hogy mit esznek és hol gyártják az eszözeiket, arra eddig nem derült fény. Nagyon ideillik egy idézet Ernest Cline-tól:
"Valahányszor megnéztem a Csillagok háborúja valamelyik részét, mindig azon tűnődtem, vajon hogyan lehetséges, hogy a Birodalomnak megvolt a technikai tudása ahhoz, hogy holografikus távolsági hívásokat bonyolítson le egymástól fényévekre lévő bolygók között, de arra senki nem tudott rájönni, hogyan lehetne távolról irányítani a TIE vadászokat az X-szárnyú vadászgépeket."
Hogy jót is mondjak, tetszettek az új értelmes állatok a "Star Vegas"-i jelenetek, a csinos új jedi (Daisy Ridley), viszont a film túl hosszú, zajos és sok az üresjárat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr113561917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása