Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Zsivány Egyes

2016.12.19. 17:17 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi zsivány egyes

Régen nem voltam moziban. Most megnéztem a Zsivány Egyes-t, a hetedik Star wars storyt. Nagyon öregszem, de szerintem ez egy közepes film. Tulajdonképpen nagyon primitív történet annyi helyszínnel, hogy ember legyen a talpán, aki kettőnél többet meg tud jegyezni elsőre. Látványelemekben az első (1977-es) film hatásosabb volt. Itt nagyon sokszor észrevehetők a festett makettelemek. A hatásvadász lövöldözés, robbantás és egyéb zaj a film jellemzője. A két és fél óra (reklámokkal együtt) erősen megviselt, a végére már elkezdett fájni a fejem.
A legszimpatikusabb és egyben leghumorosabb szereplő K-2SO, meglehetősen amorf robot volt:

k-2so.jpg

Nagy meglepetés a Leia hercegnőre (Carrie Fisher) még emlékező nézők számára a film végi jelenet.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr9212058427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása