Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vasárnapi zárvatartási tapasztalataim

2015.03.21. 16:22 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: dünnyögéseim üzemanyag felhasználás KDNP vasárnapi zárvatartás ellopott szabadidő

Most akadtam ki teljesen a KDNP-re. Biztos vagyok benne, hogy ezt a vasárnapi zárvatartást olyan emberek szavazták meg, akiknek a cselédlány jár bevásárolni, és az állam fizeti az autót, sofőrt és benzint. Eddig két hétvégi vásárlást vészeltem át, de hajmeresztőek a tapasztalataim, legalábbis a korábbi nyugodt vasárnapi beszerzések után. Először 13-án péntek reggel 7-kor mentem el, hogy elkerüljem a dugókat. Odafelé és a bevásárlóközpontban minden rendben ment, de 8:30-tól a visszaút egy rémálom volt. Háromszor annyi ideig tartott az út, mint korábban. Ma, 21-én délben mentem el. A vezetés most is szörnyű volt, de ez főleg az út- és villamosvágány építésnek, javításnak tudható be. A Margit híd budai hídfőjétől a budaörsi Auchanba a Margit krt., Széll Kálmán tér, az M7-es bevezető szakasza felbontva, terelések, útszűkületek sorra nehezítették a közlekedést. A parkolás úgy-ahogy megoldható volt, de az áruházban, majd az IKEA-ban rengetegen voltak. Igaz az összes pénztár működött.

Felmérte azt valaki, hogy ez a vasárnapi családdal töltött idő mennyi bosszúságot, elvesztegetett időt és milyen sok plusz üzemanyagfelhasználást, ezzel együtt környezetszennyezést jelent? A médiában erről egyetlen szó sem esett. Egyetértek az interneten terjedő, igaz, sorra letörölt Yotube dallal a KDNP-vel kapcsolatban.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr317289111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása