Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Marie Antoinette

2016.04.06. 14:39 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: színház musical Marie Antoinette Operettszínház

Tegnap megnéztük az Operettszínházban Lévay Szilveszter negyedik nálunk bemutatott musicaljét, a Marie Antoinettet. Kétségtelen, hogy a nézők 95%-a szerint (legalábbis a fogadtatásból, tapsokból ítélve, bár a huhogásokból, füttyökből lehetett bértapsoló is közöttük) bomba sikert aratott.
Nekem kissé más a véleményem. Én láttam Lévay Szilveszter itt bemutatott négy musicaljét, a Mozartot, Elisabethet és Rebeccát is. Szerintem legjobb a Mozart volt, míg a sor végére tenném a Marie Antonette-et. Úgy látszik, hogy a zeneszerző, rendező (és a néző) sem olyan , mint az óbor, idővel nem jobb, hanem minden nehezebb lesz. A zene gyenge, az énekesek hangosítással szinte üvöltenek, minta kiszúrt szemű medve. A néző halláskárosodott lesz a darab végére, akár ha hardcore, vagy acid rockot hallgatna. A második részben már azt szerettem volna, ha nem énekelnének, csak szavalnának. Még kimenni sem tudtam a büfébe egy italra, mert a sor közepén ültem. Persze a díszlet, a pazar kosztümök, táncosok és a zenekar minden elismerést megérdemelnek
Ráadásul nem is Polyák Lilla volt a főszereplő, aki a kedvencem.

   

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr598573814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása