Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Szent Szivacs

2015.09.28. 15:24 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: tv humor szent szivacs

Én ugyan jártam hittanra tíz éves koromig, de sohasem hallottam róla. Szerintem szándékosan, mert nem akarták, hogy a gyerekek szétröhögjék a hittanórát.
Tegnap láttam a Spektrum tévén a Szent háborúk c. filmet. Ebben a mórok elleni XII. századbeli keresztesháborúról esett szó. A kereszteslovagok győzelmének elősegítése érdekében a pápa egy nagyon szép szelencében elküldte nekik egy nagyon szép szelencében a Szent Szivacsot (mellesleg ez még a Brian életében sem fordult elő). Hát én akkorát röhögtem, amekkorát az Agymenőkön, a Két pasi meg egy kicsin, vagy Egy rém rendes családon még sohasem. Ez csak fokozódott, amikor a hozzám hasonló tudatlanoknak elmondták, hogy a szelence és a szivacs még létezik és állítólag azzal enyhítették Krisztus szomját a kereszten (igaz, hogy a neten csak azt találtam, hogy a római katonák ecetet adtak neki a szenvedései növelésére). Képzeljétek el bármelyiket egy kereszten lévő emberrel. Természetesen lehetetlen, hisz ha feldobják a szivacsot, mivel kapja el? Ha keresztcipelés közben akarák itatni, miért nem adtak egy fapohárnyit? Egyáltalán az isten fiának miért kellett víz? Ahová felszállt, ott is kell?
Végül minden esetre kiderült, hogy a lovagoknak semmit sem segített a Szent Szivacs, viszont én jót derültem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr807849736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása