Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Esetem az Öntődei Múzeummal

2015.01.22. 15:26 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: dünnyögéseim Öntődei Múzeum

Korábban észrevettem ezt a táblát a budai Bem József utcában:

muzeum.jpg

Elhatároztam, hogy megnézem. Amikor odamentem, ez a tábla fogadott:

zarva.JPG

Igaz, hogy magyarul isangolul is ki volt írva, hogy zárva, de az is, hogy mikor van nyitva. Mivel éppen az elvi nyitvatartási időben voltam, a kapu nyitva volt. A bejárati ajtón egy felirat, hogy "Kérjük csengessen". Csengetésemre kijött egy hölgy és közölte, hogy csak áprilisban nyitnak, mert hideg van, de akkor sem lesz Ganz Ábrahám kiállítás.
Hogy miért van kinn a kiállításra hívó molinó, annak nyilván az a magyarázata, hogy télen megszakadnak a rengeteg munkától. Különben a legegyszerűbb az lett volna, ha kitesznek egy táblát a kapura:

A múzeum novembertől áprilisig zárva.

Hiába, Magyarország az Magyarország marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr207097937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása