Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gödör a II. kerületben

2014.09.14. 14:08 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: kátyúk hibabejelentés II. kerület

Két hete tapasztaltam először, hogy a II. kerületi Bem József ucában, a Fő utca előtt lámpás kereszteződésben egy kátyúnak már nem nevezhető óriási gödör van:

godor.jpg

A gödör legalább 15-20 cm mély, így ha belemegy egy autó, akkor csak nagy szerencséjének köszönheti, ha nem szenved kárt. Megpróbáltam bejelenteni, de több budapesti kerulettel ellentétben az év polgármesterénél erre csak egy ilyen lehetőség van. A hosszú öntömjénezés elolvasása után találtam egy telefonszámot, amely hét végén is hívható. Többszöri kísérlet után vasárnap délután csak azt a géphangot hallottam, hogy "átmeneti leterheltség miatt hívását nem tudjuk fogadni, kísérelje meg hívását később". Persze ez egyszerűbb, mint üzenetrögzítőre felvenni a polgár mondandóját, de hogy ennyi probléma van, azon meglepődtem. Mi lehet máshol?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr466697259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása