Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elhagyatott teniszpályák

2014.09.02. 16:07 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: Városmajor teniszpályák

Én nagyon szeretem a teniszt (persze csak nézni), meg persze a focit is. Megdöbbent az, ahogy a "sportbarát" kormányunk, noha bevezette a mindennapos testnevelést, a főváros legjobb helyein is hagyja a sportpályákat az enyészetnek.
Májusban már írtam a margitszigeti elhagyatott teniszpályákról . Most a Városmajorban fotóztam dudvás sportpályákat:

palyak.jpg

kerites.jpg

Azt hittem tavasszal, hogy itt eleven sportélet lesz, mivel vadi új kerítés készült, de úgy látszik, a pályákra már nem volt pénz. Mennyivel jobb lenne, ha a gyerekek nem egész nap az iskolában lennének, legfeljebb a büdös tornatermekben, hanem sportolhatnának. Ezek a pályák még a '90-es évek elején is tele voltak fiatalokkal és idősebbekkel egyaránt. Persze már akkor is fizetni kellett érte, nem úgy, mint az "átkosban", amikor még sportfelszerelést, melegítőt is ingyen kaptak. Ma meg focistadionok épülnek, amelyekben ötödrangú, vagy kiöregedett külföldiek rúgják a labdát.

Ps:: Borítékolható, hogy a következő húsz évben nem lesznek olyan teniszezőink, mint a Grand Slam győztes Asbóth József, Körmöczy Zsuzsa, Taróczy Balázs, vagy Temesvári Andrea

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr176659581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása