Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szivat az önkormányzat

2014.02.03. 17:03 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: önkormányzat parkolás számítástechnika év polgármestere

Budapesti kerületünkben a körzetben lakók évi 1000.- Ft jelképes összegért ingyen parkolhatnak (ha találnak helyet, mert az egyre kevesebb). Ezt az összeget januárban kellett befizetni, amit meg is tettem. A számítógépes világban teljesen szokatlan módon az önkormányzatnak nem elég a befizetés ténye, hanem a saját feladóvevényemet be kell vinni a Városrendészeti irodába, vagy beszkennelve email-ként elküldeni. Megjegyzem, hogy a sárga csekk két részből áll, hogy az egyik bizonylatként a befizetőnél maradjon. A közműszolgáltatók, sőt ugyanennek az önkormányzatnak az adócsoportja sem kéri a feladóvevény bemutatását, mert hiszen elég, ha megkapja a pénzt, amin a közlemény is rajta van, hogy miért fizettem. Nos, én vesztemre az emailt választottam és ma reggel egy zöld fizetési felszólító csomag volt a parkolóőrtől a kocsimon.

Egyből felhívtam a városrendészeti irodát, ahol azt mondták, hogy nyilván elveszett az email, be kell mennem személyesen. Én egyből odamentem, mivel azt nem mondta a hölgy, hogy hétfőn csak 13:30-tól vannak nyitva. Ez az iroda különben nem az önkormányzati hivatalban, nem is az ügyfélszolgálaton, hanem egy másik utcában van (ez később lesz fontos). Délután ismét odamentem. Ekkor kb. huszan álltak már az utcán, mert nem fértek be, nem egyedüli áldozat voltam. Ügyintézés közben volt egy kis szünet is, mert lefagyott a rendszer, újra kellett indítani. Végre elvették a papírokat, sőt a feladóvevényt is! Reklamálásomra, hogy így semmi sem marad nálam bizonyítékként, adott az ügyintéző egy slejfnit, bevitte a gépbe a befizetés tényét, majd azt mondta, hogy fáradjak át egy kb. 1 km-re lévő utcába, mert a büntetést a parkolási csoport állította ki, ott tudom az ügyet rendezni. Ezt is sikeresen lerendeztem, de gondolhatjátok, hogy mennyit szidtam a számítógépes rendszerüket, a vezető informatikust (mert milyen szoftverek vannak, ha a hivatal beszedi a gépjárműadót, a lakásom után a kommunális adót, de a parkolási díjnál ezekről az adatokról nem tud) és többi munkatársat.

Az egész történet csak azért érdekes, mert a miénk volt tavaly az egész országban az év polgármestere.  Azt azonban nem tudom, hogy máshol hogyan mennek a dolgok. Nyilván rosszabbul, ha az elismerés tényeken alapult. Az meg egyenesen rejtély, hogy ezeket miért hívják önkormányzatnak, mert minden lehet, de a lakók érdekeit képviselő testület nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr545796752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása