Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Isten reklámozása

2013.07.24. 14:54 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: szvsz isten reklámozása

Hát, ha van isten, erre a reklámozásra biztosan nem számított:
isten_reklamozasa.jpg
Nekem ezzel semmi problémám nincs, hiszen egyetértek Mark Twain-nel, hogy: "ha meg akarsz gazdagodni, alapíts egy vallást". A reklám szövege azonban rettenetesen rossz. Miért kell hat érv isten (vajon melyikre gondoltak a több ezerből) létezésére, amikor egyetlen igazi és meggyőző sokkal ütősebb lenne?
Én például úgy döntöttem, hogy nem hiszek egy tömeggyilkosban, aki összes élő és élettelen teremtményét folyamatosa leselejtezi, legyen az egy hangya (aminek nem lehet eredendő bűne), vagy egy galaxis, tehát folytonosan rossz termékeket készít, melyekkel ő is elégedetlen. Ezt a tevékenységet minden földi ország törvénykönyve bünteti.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr195423106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása