Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Miért nem megyek tüntetni?

2013.03.17. 14:36 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika tüntetés diktatúra

Március 15-e előtt felhívott az egyik ellenzéki szövetség géphangja és megkérdezte, hogy megyek-e tüntetni (nyomjam meg az 1-es gombot stb.)?
Nos, én úgy döntöttem, hogy ezentúl nem megyek semmilyen gyülekezésbe, felvonulásra stb. Szerintem úgy van ez, mint a kereskedelmi reklámok célközönségénél. Ez is csak a 18-49 éves korosztály feladata. A mi korosztályunk megszüntette a diktatúrát, ők meg visszahozták. Ha nem tudtuk meggyőzni gyermekeinket, unokáinkat arról, hogy bármilyen színű, ideológiájú, világnézetű diktatúra egyforma, akkor csődöt mondtunk (persze a történelemoktatás is). Ez már kiderült a 2010-es választás eredményénél. Ha nekik ez jó, akkor érezzék saját bőrükön döntésük következményeit.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr605139492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása