Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kémkedő okostelefonok

2013.02.23. 12:02 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: kémkedés személyes adatok okostelefonok

Egy hete vettem egy okostelefont és megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy szinte mindenhol adataimat kérik, hozzá kell járulnom adatgyűjtésekhez, információkhoz tevékenységemről, telefonálási, internetezési szokásaimról. Ha nem teszem, akkor bizonyos szolgáltatások nem érhetők el. Mivel tudják a telefonszámom, nevem, lakhelyem (a GPS tudja a koordinátáimat), kapcsolataimat, a Nagy Testvér már mindent tud, jó esetben csak a reklámjaival bombáz, de ezeket az adatokat bárki megszerezheti. Én paranoiás vagyok, nem használok Facebook-ot, Twittert, Skype-ot, de ezután az u.n. "okostelefonom" adatforgalmát letiltom, csak telefonálásra, fényképezésre, rádió és saját zene hallgatására fogom használni. Nem véletlen, hogy a rosszfiúk csak mások által vásárolt eldobható telefonokkal kommunikálnak.
Megvalósul amiről írtam. Eljött Orwell, Huxley, A Pusztító világa.
Nemcsak nekem jutott ez az eszembe, ha esetleg kételkedne valaki, mert kerestem a neten és ezt találtam.

Aki még ezután is biztonságban érezné magát, az olvassa el ezt a cikket és nézze meg ezt a videót:


A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr515099964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása