Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Temető lesz a Margitsziget?

2012.03.15. 11:27 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: margitsziget temető emlékhely főkert

Régen nem jártam a Margitszigeten. Ma elmentem egy kicsit bringázni. Két sírt, (emlékhelyet) is láttam, amelyek szerintem nem illenek ide. Ha mindenáron itt akarják elhelyezni ezeket, akkor egyezzenek meg a Premontrei kápolnával. Ennek a falára jó pénzért biztosan elhelyezhetnének egy emléktáblát.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy mit szól ehhez a Főkert? Engedélyezték ezeket?

  

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr364318200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása