Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hardvergyártók pofátlansága

2012.01.14. 15:07 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: driver computer leadtek windows8 winfast tv usb ii

Én még emlékszem arra, amikor a fogyasztási cikkek gyártóit törvény kötelezte arra, hogy a gyártás befejezése után legalább tíz évig biztosítsák a pótalkatrészeket. Ma már az uborka és a koton méretét is törvény rögzíti, de ami a számítástechnikai iparban megy, ahhoz képest a Karib tenger kalózai is kismiskák voltak. Most a Leadtek TV USB II külső tévékártyájával gyűlt meg a bajom. Kipróbáltam a Windows 8 Developer Prewiew-t, és ahogy azt tapasztalataim között megírtam, több hardverem sem működött alatta. Akkor nem keresgéltem, de most volt egy kis időm és mazochista kíváncsiságom rávitt, hogy nosza, teszteljem már le a tévékártyámat is. A Windows 8 hagyta feltelepíteni a CD-ről a drivert és alkalmazást, de nem működött. Utánanéztem a neten és megdöbbenéssel tapasztaltam a honlapjukon, hogy az utolsó driver kiadása 2004.09.22-i! Ennek következtében már a Vistához sem volt alkalmas, nemhogy a W8-hoz, csak az XP-nél működik. Ezek szerint ha át akarok térni egy korszerűbb operációs rendszerre, akkor új TV kártyát kell vennem, pedig tökéletesen működik és messze nincs még tíz éves. Különben nem vagyok egyedül, mert a netes fórumokban több helyen panaszkodnak erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr933545412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása