Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Parkolási engedély, oh!

2012.01.04. 15:09 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: önkormányzat parkolás dünnyögéseim parkolási díj

Saját kézbe vette önkormányzatunk a parkolási díjak beszedését. Az itt lakók kedvezményes éves engedélyt kapnak. Ennek érdekében a postán befizettem az éves díjat és a befizetési csekk igazolószelvényével, személyivel, lakcímkártyával, forgalmival, valamint egy nyilatkozattal, hogy nincs tartozásom (a bürokrácia ugyebár kizárólag az átkos rendszerre volt jellemző, ezek meg kétharmados többséget szereztek), felkerestem a hivatal kilencvenkilencedik helyi irodáját. Ott mindent elvettek, megnéztek, a saját igazolványaimat, forgalmit visszaadták, majd mondták, hogy mehetek, mert az idén már nincs matrica, az adataim a parkolóőr adatbázisában szerepelni fognak.
Gondolom feltűnt, hogy semmiféle átvételi elismervényről, igazoló papírról nem írtam. Nem, mert semmit sem adtak, így sehogy sem tudom igazolni, hogy befizettem a parkolási engedély díját.
Ezek dumálnak, hogy kérjünk számlát a piacon és a villanyszerelőtől?  

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr433519264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása