Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Diktatúra az iWiW-nél

2011.12.18. 13:39 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: iwiw diktatúra nincs választás

Legutóbbi iWiW-es bejelentkezésem alkalmával egy sárga felbukkanó ablakban tájékoztattak, hogy egy új törvény szerint megváltoztak a Felhasználási Feltételek és az Adatkezelési Szabályzat. Ha nem válaszolok, akkor elfogadtam ezeket, de olyan ez, mint a szocializmusban, amikor csak egy választási lehetőség volt: igent mondani.

Fel sem merült az üzemeltetőkben és a Gépház dolgozóiban, hogy legalább két kis ablakot biggyesszenek a végére: „elfogadom”, „nem fogadom el” címkével? Ők is azt hiszik, hogy joguk van egyoldalúan diktálni? Nagyon pipa lettem és egyből meg akartam szüntetni a profilomat. Én, a kis naiv, azt hittem, hogy ezt az iWiW felületéről megtehetem. Hát nem! 

Az iWiW Felhasználási Feltételeiben az alábbiak találhatók: 

„A felhasználó kérésére történő adatmódosítás 

E-mail cím megváltoztatása, profil törlése 

 Az e-mail cím átírásához vagy profil törléséhez az iWiW azonosítás céljából jogosult a felhasználótól személyes azonosításra alkalmas igazolványt, illetve e-mail címet kérni, így az iWiW kérheti, hogy a felhasználó

  • a regisztráció során megadott e-mail címről kérje az adatmódosítást,
  • vagy azt, hogy küldje el az iWiW részére egy az azonosításra alkalmas fényképes igazolványát,
  • vagy személyazonosságát egyéb, az iWiW által elfogadott módon bizonyítsa.” 

Nincs mese, írnom kellett egy levelet. Most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy vajon a Freemail levélcímemet hogyan lehet megszüntetni? Az is ilyen körülményes lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr973472988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása