Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nekem a 4K párt sem tetszik

2011.11.21. 09:59 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika 4k

Elolvastam a Negyedik Köztársaság Párt alapelveit, de mindjárt az elején gondjaim akadtak annak értelmezésével. Azt írják ugyanis, hogy "A párt elsősorban a munkavállalókat képviseli, és azokat, akiknek egyre kevesebb esélyük van közéjük tartozni: a megrendült középosztályt, a fiatalokat, a szegényeket és kirekesztetteket".  

Ezek szerint a gyerekeket, egyetemistákat, munkanélkülieket, betegeket, fogyatékosokat csak másodsorban képviselik? Mivel ez egy elég nagy csoport, jelenleg a magyar társadalom többsége ezek közé tartozik, így ők kevésbé fontos állampolgárok? Ismét a kisebbségé a hatalom és a jövő? Remélem, hogy csak rossz megfogalmazásról van szó, de az első pont első mondatában azért nem ezt vártam volna. 

Azt olvastam a továbbiakban, hogy nem szeretik a kommunizmust, az elvtársakat, a kapitalizmust, a matolcsyzmust, a liberalizmust, akkor mit akarnak? Ősközösséget? Ha kitaláltak valamit, miért nem azt mondják? Kritizálni én is tudok, beszélni meg fekve is lehet. Olyan nincs, hogy legyen is piac, meg ne is (csak a mesebeli Okos Kata tud ilyet) és a magánérdek helyett a közérdeket szolgálja (illetve lehet, de akkor államosítani kellene mindent és ez egyszer már megbukott). 

Okosabb véleményt olvashattok itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr103400136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása