Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ajánlószelvény gyűjtés

2011.10.03. 15:49 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika választás ajánlószelvény

Időszakos országgyűlési képviselő választás lesz lakóhelyemen. Ilyen intenzív kopogtatócédula gyűjtési rohammal még nem találkoztam az elmúlt húsz évben. Ez különösen azért érdekes, mert a tavalyi választásnál egyetlen egy párt aktivistája sem keresett fel, most meg kilenc (!) csoport. Igaz, hogy ebből egy párt háromszor is, amit abszolúte nem értek, mert annyi észt feltételeztem volna, hogy legalább a címet és válaszokat is feljegyzik a fölösleges lótás-futás elkerülésére. Ebben is tévedtem, mint annyi másban. Nagy hibát követtek el azok a pártok, amelyek az ajánlószelvények kipostázása után közölték jelöltjeiket és ráadásul egy héttel később keresik fel a lakásokat. Én hétfőn kaptam meg a cédulákat és szombaton volt a legnagyobb roham, mikor is három párt is felkeresett, teljesen feleslegesen. Talán az lett volna célszerű, ha legalább egy hónappal a kézbesítés előtt megnevezték volna a képviselőjelölteket, úgy, ahogy a Fidesz és LMP megtette. Akkor a nem zsigerből választani akarók legalább gondolkodhattak volna egy keveset. Én már odaadtam a szelvényemet, ezután még két párt közölte jelöltjét. Összesen hat szervezet próbál meg indulni ismereteim szerint. Kíváncsi vagyok, hogy ilyen béna módszerekkel hányan tudják a szükséges ajánlásokat összeszedni?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr853275481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása