Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A gyermekvállalási kedv javítása

2011.04.02. 15:47 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: lakás demográfia gyermekvállalás adókedvezmény

"Soltész Miklós arra biztatta a fiatalokat: merjenek családot alapítani, gyermeket vállalni, mert Magyarország és az egész Európai Unió jövője ezen múlik. Rétvári Bence parlamenti államtitkár szerint a családi típusú adórendszerrel biztosított a jövő, az újabb gyermek vállalása - tette hozzá."

Na, én ehhez csak azt tenném hozzá, hogy a demográfiai helyzet javítása szavakkal, adókedvezményekkel nem befolyásolható. Ma a gyermekvállalás legnagyobb akadálya a lakás megszerzése, bár én emlékszem arra, hogy a Kádár rendszerben 3 gyerek után ingyen lehetett lakáshoz jutni, mégsem javult a helyzet. Nekem is csak egy gyermekem van. Ha megkérdezték, hogy miért nem vállalok többet, csak annyit mondtam - sokadmagammal együtt - hogy : ezeknek?
Sajnos, ma is ez a fő kérdés.

Ps.: ráadásul miért javulna a gyerekvállalási kedv, ha munkanélküliség vár gyermekeinkre? A 15-24 éves korúak körében 20,6%-os a munkanélküliség.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr522793884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása