Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Magyaros "vendégszeretet", avagy német a pékségben

2011.03.13. 14:32 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: országimázs sorbanállás pékség magyaros vendégszeretet német vásárló traccsoló eladók

Tegnap egy pékségben álltam sorba. Közvetlenül előttem egy német, vagy osztrák állampolgár állt öt év körüli gyerekével, akit folyamatosan nyugtatgatott, hogy legyen türelemmel. Két eladónő szolgált ki. Amikor a német került sorra, éppen egymással beszéltek, valószínűleg egy korábban megkezdett beszélgetést folytattak, természetesen a vevőket szidták, ezúttal egy piás vásárlót. Szépen álltunk előttük, a német, a fia és én. Ők ránk se néztek, egymás felé fordulva dumáltak. Ez persze nem tartott sokáig, szerintem kb. fél percig, amikor a kedves német vásárlónál elszakadt a cérna, sarkonfordult és szó nélkül elhúzott. Én ezen meglepődtem, mert számomra annyira megszokott volt a dolog, hogy nyugodtan vártam soromra, mire az eladók befejezik a trécslést.
Namármost csinálhatunk mi bármilyen országimázs terveket, brosúrákat, költhetjük a milliárdokat feleslegesen, ha a látogató, turista, vendég ilyen egyszerű, nekünk fel sem tűnő dolgokon kiakad. Erről biztosan mesélni fog otthon ismerőseinek és neki jobban fognak hinni, mint brosúráinknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr872735755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása