Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utálom a Facebook-ot

2011.02.21. 16:19 | svejk | 1 komment

Címkék: facebook szvsz

Bármennyire is népszerű a közösségi oldal, tulajdonképpen csak szervezésre, ismerősök keresésére alkalmas igazán. Én még a kezdetek kezdetén regisztráltam, amikor nem is volt még magyar nyelvű. Hamar rájöttem, hogy egy darabig nem fogok itt ismerőst találni, legfeljebb névrokont. Megpróbáltam megszüntetni a fiókomat, de úgy látszik, hogy nem sikerült. Az történt ugyanis, hogy hozzászólást tettem egy fn.hu cikkhez, hülye fejemmel a régi nicknevemet és jelszavamat használva és hipp-hopp kaptam egy üzenetet, hogy üdvözölnek újra a Facebook-on. Az sem tetszik, hogy népszerűségét kihasználva, ezzel a felhasználók számát duzzasztva rengeteg netes portál kiteszi a lájkolók képeit és nevüket a lapjára. Utálom az állandó üzeneteket, hogy "régen nem láttunk" oldalunkon (igaz, hogy ezt le lehet tiltani).
Én ismerőseimmel beszélgetek a Skype-on, levelezek, de nem érzem szükségét, hogy belepiszkáljanak a magánügyeimbe, pláne ilyen agresszív módszerekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr672677326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása