Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Megszűnő kiskocsmák

2010.11.13. 15:39 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: étterem vendéglátás megszűnt kiskocsma

Azt mondják, hogy az emberek válság idején sem spórolnak sem a kaján, sem a pián. Nos, lehet, de akkor ezeket az utcán, vagy otthon veszik magukhoz. Az elég rövid budai Török utcában nem is olyan régen még három, különböző kategóriájú kiskocsma, étterem volt. A Pince Csárda régen tele volt, jó füstölt főtt csülköt lehetett kapni. Ez a fotó még ott készült: 


 

 

 


 

 





 

 

 

Egy kicsivel odébb működött a magasabb színvonalú Tölgyfa Vendéglő, az utca másik oldalán pedig egy olasz étterem (elfelejtettem a nevét). A minap arra jártam és szomorúan tapasztaltam, hogy mindhárom bezárt. Erre a sorsra jutott az egykor szebb napokat látott Kékfrankos kiskocsma is a közeli Keleti Károly utcában, amely szintén híres volt csülökjéről, kellemes bokszokkal rendelkezett, a söntésen kívül két teremmel. Az utóbbi időkben a Margit körúton csak turkálók, ingatlanközvetítők és bankok nyíltak, az üres üzletek pedig szaporodtak. Ha így megy tovább, még nosztalgiám lesz a Kádár rendszer iránt. Sajnos, én is jobbra számítottam.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr932446417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása