Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Trófea Grill

2010.02.22. 16:57 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: étterem trófea grill

Születésnapot és névnapot ünnepeltünk a Trófea Grill Étterem Budá-ban. Nem csalódtunk, mert tényleg kitűnő választék és minőség volt. A torta csillagszóróstól grátisz volt, annyit ettünk, ittunk, amennyit akartunk, kivéve az égetett szeszeket. A grillezést előttünk végzik a kiválasztott kb. húszféle alapanyagból, bélszíntől a lazacig. Én megpróbáltam sok mindent megkóstolni, többféle előételt, salátát, majd halászlét, rostonsült lazacot, hortobágyi palacsintát, fagylaltot, végül pedig természetesen a tortát ettem. Egyedül a fagylalt nem tetszett, olyan volt, mint amit a boltokban dobozban árulnak. Ja, a torta tálalásakor megszólalt Halász Jutka szülinapi dala, a többi vendég is megtapsolta az ünnepeltet. Szerintem ezért az árért ezt sehol sem kaptuk volna meg. Mindenkinek ajánlom. Én visszatérő látogató leszek, ha törzsvendég nem is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr771781332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása