Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Felelősségvállalás

2009.12.06. 14:05 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika vicc humor felelősség pécsi vízmű

Bírósági letétbe helyezi az évi félmilliárd forintot is meghaladó vízdíjat a Pécsi Tudományegyetem a Pécsi Vízmű Zrt. és a Tettye Forrásház Zrt. közötti jogvita lezárultáig, azzal indokolva a lépést, hogy a bizonytalan jogi helyzet miatt nem kockáztathatják, hogy kétszer kelljen befizetniük az éves vízdíjat. Páva Zsolt polgármester személyes garanciát vállalt Imhof Gábornak, az egyetem gazdasági főigazgatójának arra az esetre, ha a Tettye elbukná a bírósági eljárást.

Szerintem személyes garanciát az vállalhat, akinek legalább 500 millió forint azonnal pénzzé váltható vagyona van (bankbetét, értékpapír stb.), amit szintén letétbe tudna helyezni arra az esetre, ha elveszítenék a pert. Enélkül a vagyon nélkül a felelősségvállalás olyan, mint az alábbi viccben.

A múlt század elején egy gáláns katonatiszt táncoltatott egy első bálozó leányzót. Egyszer csak odakiáltott a zenészeknek, hogy
- Ácsi! Csendet kérek! - amikor a zene elhallgatott, hangosan közölte:
-
A velem táncoló kisasszony fingott, de én minden felelősséget magamra vállalok!

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr761577840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása