Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kerékpáros tüntetés

2006.12.03. 16:30 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika sport

Kerékpáros tiltakozás: csak kampányígéret volt a bicikliút-hálózat Visszatekertek Kóka Jánoshoz a tavaszi kampányígéretekkel a biciklisek. (Hír TV)
Imádom a bringázást, idén már több, mint 1000 km-t tekertem csak úgy, hobbiból. Sok igazság van abban, hogy a bringások többet érdemelnének, de nem értem, hogy a tiltakozók hol voltak a Kádár rendszerben, az Antall és Orbán kormány idején? Pont most kell tiltakozni, amikor amúgy is szarban van a költségvetés a versengve végbevitt esztelen hangulatjavító költekezések miatt?
Különben én gyalogolok, tömegközlekedem, biciklizem és autózom is. Tapasztalatom szerint a hollét határozza meg a tudatomat: azokat utálom, akik nem velem azonos módon közlekednek.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr6020775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása