Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

LG tévék külső hangszóró és fejhallgató csatlakozás nélkül

2016.04.08. 15:49 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: televízió LG TV hangszóró csatlakozó fejhallgató csatlakozás

Egy újszülöttnek minden vicc új és én csak most vettem meg első LG tévéjét. Meglepetéssel tapasztaltam az első fejhallgató csatlakozási próbálkozásánál, hogy ez nem megy, mert nincs erre lehetőség. Gyorsan utánanéztem a neten és már évekkel ezelőtti hasonló problémát felvető kérdésekkel találkoztam. Egyszerűen nem értem a tervezői koncepciót, hogy sem külső hangszórót, sem fejhallgatót nem tartott szükségesnek. Vajon mennyit takarítottak meg és mennyi bosszúságot okoztak azoknak, akik a szomszéd zaját nem szeretnék hallani, vagy családtagjaikat zavarni, esetleg egy jobb hangfalat akarnak a beépített helyett?
Az általm látott kérdésekre adott válaszoktól a hajam az égnek állt. Persze a szokásos kockafejek ötletelésével találkoztam. Ha valakit érdekel, hogy mit csináltam, azoknak leírom.
Van egy automatikus audió-videó kontrollerem.  Az antennából jövő jelek hangját két RCA dugóval le lehet szedni. A kábeltévé HDMI hangját pedig a médiabox RCA csatlakozójáról. Csak egy RCA - jack hüvely átalakító kábelt kellett vennem.
Megjegyzem, hogy a problémát felvetettem az LG-nek, de eddig még nem kaptam választ, hogy mi a túrót akartak ezzel a "megoldással"?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr378579512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása