Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vasárnapi nyitvatartás

2016.03.20. 15:18 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: vasárnapi nyitvatartás KDNP

Ma az áruházak szabadon választott vasárnapi nyitvatartásán az óbudai Auchan-ban voltam. Villámgyorsan odaértem, nem volt dugó az Árpád fejedelem útján, Lajos utcán, Pacsirtamező utcán, Szentendrei úton. Legalább 1 liter benzint megspóroltam. Az áruházban sokkal többen voltak, mint a régi szép időkben, amikor ezt minden hétvégén meg lehetett ezt tenni. Erre bizonyíték, hogy a parkolók tele voltak.

auchan_vasarnap.jpg

Bizos vagyok benne, hogy a vásárlók többsége ugyanazt gondolja a KDNP-ről, mint én.
Most már csak azt nem értem, hogy miért van a Fidesznek ilyen népszerűsége, mikor nincs olyan társadalmi csoport, amelyikbe ne gázolt volna bele?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr268506912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása