Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Star Wars - Az ébredő erő

2016.01.14. 15:10 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: mozi Star Wars 7 - Az ébredő erő

Miután Karácsony és Szilveszter között megnéztem a Csillagok háborúja előző hat részét, most sort kerítettem a hetedikre is. Számomra nagy csalódás volt, mert csak a látványban nyújtott jobbat az előzőeknél. A film hosszú, vontatott, helyenként unalmas volt. Egyes jelenetek úgy köszöntek vissza, mintha megállt volna az idő. Egyedül egy nap energiájával működő szuperfegyver volt újdonság, de csaknem negyven évvel a kezdetek után is egy baromi nagy droid kellett egy térkép tárolására, ami egy fogtömésben, vagy egy inggombban is sokszorosan elférne. Azt sem értem, hogy Luke Skywalker mi a túrót evett évekig egy sziklahegy tetején (csakúgy, mint Yoda 800 évesen egy mocsárban).
Én nagyon reméltem, hogy legalább a hetedik részben megtudom, hogy kicsoda és hol dolgozik a rengeteg fegyver létrehozásában, katonák, droidok, klónok elkészítésében, energiaellátásában, főleg pedig milyen bevételekből fedezik mindezt? A legtöbb bolygó sivatag, fagyos, vagy baromi vulkáni tevékenység színhelye, de a zöldeken is csak ellenségek harcolnak. Én alig néhány kenyérkereső foglalkozást vettem észre, de azok gyűjtögetők, tolvajok, ócskások, kocsmárosok és mozgásképtelen nyálkás gengszterfőnökök voltak. Az meg egyenesen egy csoda, hogy a mindenkinek tartozó Han Solo miből és milyen üzemanyagot vett a Millenium Falcon-hoz?
Befejeztem. Ez volt az utolsó, amit megnéztem, noha nagyon valószínű a nyolcadik rész is Luke és Rey találkozásából és a fénykard (ami eléggé hatástalan, ha a másik félnek is van egy) átadásából ítélve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr138272018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása