Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elméleti fizikus lettem?

2015.02.01. 16:55 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: fizika univerzum ősrobbanás energiából anyag

Az univerzum összetétele  65% sötét energia, 30% sötét anyag és mindössze 5% az általunk jelenleg látható ismert anyag.

Na, én tanultam az anyag és energiamegmaradás elvéről. Tapasztalataim szerint az anyagból mindennapos dolog energia keletkezése a gyufa meggyújtásától a csillagokban lejátszódó magfúzióig. Ellenkező esetben, tehát energiából csak egyetlen esetben, nevezetesen az ősrobbanáskor jött létre anyag.
Ez szinte mindent megmagyaráz. A csillagok egyre másra megszűnnek létezni, energiává alakulnak. Ez eredményezi azt, hogy már 65% a sötét energia és az univerzum gyorsuló ütemben tágul.
A logikus következmény, hogy az összes ismert anyag elégése, elfogyasztása után ismét csak energia lesz és valamikor jön a következő "ősrobbanás".
Most okos vagyok, vagy nem tudok valamit (bár ez lehetetlen)?

robbanas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr537130753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása