Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Október 23 a Nagy Imre emlékháznál

2013.10.23. 15:16 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: október 23 Nagy Imre Bródy János Kuncze Gábor Orsó utca Budai Liberális Klub Szabadelvű Polgári Egyesület

Nagyon úgy néz ki, hogy egy darabig vége van hazánkban a felvilágosodásnak, a szabadelvűségnek. Elmentem a Budai Liberális Klub ünnepségére az 1956-os forradalom évfordulója alkalmából. Megdöbbenéssel és mélységes szomorúsággal tapasztaltam, hogy a tavalyi kb. kétszáz fő helyett idén - egy kis jóindulattal - mindössze kb. ötvenen gyűltünk össze. A baráti társaságban fiatalok nem voltak, becslésem szerint 90% ötven éven túliakból tevődött össze. Az idén több rendőr volt, mint tavaly, így teljes biztonságban érezhettük magunkat.
Én kb. 10 perccel a kezdés előtt érkeztem és akkor jött ki az épületből egy nagyobb társaság, közöttük Mesterházy Attilát és Horváth Csabát ismertem fel. A megemlékezés fényét emelte Bródy János, aki előbb három számát, majd befejezésképpen még egyet énekelte el. Utána Koncz Imre megnyitója után Kuncze Gábor, a Szabadelvű Polgári Egyesület elnöke tartotta meg beszédét. Ma a nevesebb liberálisok közül csak Magyar Bálintot láttam.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr755595790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása