Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hernádi Zsolt, Transparency International és az Interpol

2013.10.04. 14:56 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: horvátország interpol bizonyíték hernádi trransparency international

Olvasom, hogy "korrupció elleni szervezetként a Transparency International Magyarország elvárja a magyar igazságszolgáltatástól, hogy oszlasson el minden kétséget a Hernádi Zsolt, Mol-vezérigazgató körül egyre dagadó vesztegetési botrány ügyében".
Ezzel csak az a problémám, hogy egyszerű olvasóként, médianézőként, -hallgatóként semmi bizonyítékot nem hoztak fel Hernádi Zsolt bűnösségével kapcsolatban. Nem védeni akarom őt, de szerintem a vádlónak kellene bizonyítékokat felhoznia, mielőtt elfogatóparancsot adna ki. Csalódtam, az Interpolban is, hogy bárminemű nyilvánosságra hozott bizonyíték nélkül intézkednek. Én egyetlen hang nélküli, életlen szar videót láttam a TV-ben, amelyen még Hernádit és Sanadert sem lehet felismerni. Az egyik pofa az asztalnál átad egy cédulát, ami lehet egy névjegy, vagy bármilyen üzenet, e-mail, URL cím is. Én is adtam már ismerőseimnek ilyeneket, hogy hol találhatják meg a feltöltött fotóimat.
Szerintem a bűnösséget a vádlónak bizonyítékokkal kell alátámasztania, ami azonban nem lehet a letartóztatott személy nyomás alatt kikényszerített vallomása, hanem a feltételezett vesztegető és vesztegetett személy bankszámláin egyidőben bekövetkezett azonos összegű változás, vagy készpénz átadása stb.
Amíg ilyenről nem hallok, nem látok, addig én mindkét személyt ártatlannak tartom. Az egész cirkusz beleillik az új EU tagok "igazságszolgáltatási" rendszerébe, amelyben csak a megszokott diktatórikus gyakorlat érvényesül. Ajánlom az Interpolnak, a horvátoknak (a magyaroknak sem ártana ismétlésként), hogy nézzék meg Bacsó Péter: A tanú c. filmjét, mielőtt bármit csinálnak. Ha rajtam múlna, minden végzett joghallgatónak szigorlatoznia kellene a filmből.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr325551493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása