Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2013. május 1, Városliget

2013.05.02. 11:24 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: május 1 városliget 2013

Minden változatlan. Szinte tegnap is igaz volt az, amit egy éve írtam. Egyszerűen meglepő, hogy ennyi elégedetlen ember van, mégsem mennek ki a ligetbe, ha igen, akkor is csak az ünnep kedvéért, az evés-ivás, játék, napozás stb. dominált. Én persze ott voltam, de az én kb. 80 fős alapszervemből is mindössze ketten mentünk ki. Felvonulás már egy rövid szakaszon sem volt, az ellenzék megosztott. A nagyokon kívül volt egy pár kisebb csoport, közülük a legnépesebb a Munkáspárt (a Thürmer-féle), az SZDP (az MSZDP nem volt ott), DK, Marx Károly Társaság stb. 2010-hez képest jelentős a visszaesés, amit az ismétlődő közvélemény-kutatási eredmények (A Fidesz toronymagas előnye) is magyaráznak, nő a fásultság. 2010-hez képest egy csomó csoport eltűnt (Kommunista Szövetség, ATTAC, Feministák, Humanisták stb.). A Kádár János Társaság sem volt kinn, noha éveken át itt dedikált Moldova György is. Egy új kísérletező, amellyel csak szórólaposztásnál találkoztam, a 4K. Szinte ugyanazt mondják, mint a Munkáspárt (se Orbánt, se Bajnait, se MSZP-t, le az oligarchákkal). Hogy akkor ki lenne a munkáltató, arról nincs szó. Az állam nem lehet, mert az u.n. "létező  szocializmus" mindenhol megbukott.

Végül néhány kép, amely önmagáért beszél:

majus_1.jpgmajus_3.jpgmajus_2.jpgmajus_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr305261250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása