Tíz napja írtam meg legutóbbi UPC eseteimet.
Azóta úgy-ahogy helyreállt a szolgáltatás, viszont akár engem hívnak, akár én keresek valakit, az esetek 50%-ban megszakad a vonal. Próbáltam én szólni telefonon, de szinte elérhetetlenek, vagy csak egy komplett idegbaj beszerzése után veszik fel a telefont. Ráadásul weboldalukon az alábbiakat közlik:
"Otthonából is kényelmesen elérheti ügyfélszolgálatunkat, hiszen munkatársaink minden munkanap 7 és 21 óra között rendelkezésére állnak...
Ügyfélszolgálati telefonszámunk tárcsázása előtt a magas hívásforgalom miatt megtervezheti hívása időpontját az alábbi infógrafika segítségével, hogy Önnek minél kevesebbet kelljen várakozással töltenie."
Nekem nem járt sikerrel a telefonálás, igaz, hogy háromnál többször nem próbálkoztam.
Ráadásul szerződés szerint a hiba a bejelentés időpontjától számít és csak 72 órás folyamatos kimaradás után fizetnek (?) kárpótlást. Már több hívó megsértődött, mert azt hitték, hogy lecsaptam a telefont (volt olyan, akit technikai okokból vissza sem tudtam hívni). Ők ugyanis fel sem tételezik, hogy a 21. században ilyesmi előfordulhat. A napokban a T-online sűrű bocsánatkéréseket helyezett el szinte minden médiumban néhány órás, területileg korlátozott szolgáltatáskimaradásért. Ilyet a UPC-től senki sem hallhatott, annál többet a szuper szolgáltatásról.
Ja! Nehogy azt higgye bárki, hogy ha nincs telefon, jelentsük be e-mail-ben a hibát, úgy gyorsabb. Az egy hete írt levelemre csak egy gépi válasz érkezett az iktatószámukkal. Slussz!
UPC telefon
2012.12.11. 15:04 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: telefon upc szolgáltatások
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr344959965
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.