Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

UPC telefon

2012.12.11. 15:04 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: telefon upc szolgáltatások

Tíz napja írtam meg legutóbbi UPC eseteimet.
Azóta úgy-ahogy helyreállt a szolgáltatás, viszont akár engem hívnak, akár én keresek valakit, az esetek 50%-ban megszakad a vonal. Próbáltam én szólni telefonon, de szinte elérhetetlenek, vagy csak egy komplett idegbaj beszerzése után veszik fel a telefont. Ráadásul weboldalukon az alábbiakat közlik:

"Otthonából is kényelmesen elérheti ügyfélszolgálatunkat, hiszen munkatársaink minden munkanap 7 és 21 óra között rendelkezésére állnak...
Ügyfélszolgálati telefonszámunk tárcsázása előtt a magas hívásforgalom miatt megtervezheti hívása időpontját az alábbi infógrafika segítségével, hogy Önnek minél kevesebbet kelljen várakozással töltenie."

ugyfelszolg.jpgNekem nem járt sikerrel a telefonálás, igaz, hogy háromnál többször nem próbálkoztam.
Ráadásul szerződés szerint a hiba a bejelentés időpontjától számít és csak 72 órás folyamatos kimaradás után fizetnek (?) kárpótlást. Már több hívó megsértődött, mert azt hitték, hogy lecsaptam a telefont (volt olyan, akit technikai okokból vissza sem tudtam hívni). Ők ugyanis fel sem tételezik, hogy a 21. században ilyesmi előfordulhat. A napokban a T-online sűrű bocsánatkéréseket helyezett el szinte minden médiumban néhány órás, területileg korlátozott szolgáltatáskimaradásért. Ilyet a UPC-től senki sem hallhatott, annál többet a szuper szolgáltatásról.
Ja! Nehogy azt higgye bárki, hogy ha nincs telefon, jelentsük be e-mail-ben a hibát, úgy gyorsabb. Az egy hete írt levelemre csak egy gépi válasz érkezett az iktatószámukkal. Slussz!

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr344959965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása