Négy hónapja már írtam arról, hogy a kormány ígérete szerint a telefonadót a verseny miatt nem fogják a szolgáltatók áthárítani az ügyfelekre. Az áremelés pedig már akkor, ráadásul szinte a szolgáltatók által összehangoltan megtörtént.
Most a UPC újabb 142,24 Ft-ot kér a csekkes díjbefizetések után, noha a tényleges adó csak 2 ezrelék lesz. (Ez a költségáthárítás olyan, mintha vennék a piacon 1 kg paradicsomot és rászámolna a kofa 10% szállítási díjat, vagy a kálót.) Persze ki lehet kerülni ezt a pluszköltséget, ha banki, vagy internetes ügyintézést választok, de szerintem ezeknek még magasabbak a költségei, ráadásul macerásabb, mert nincs nyomtatott számla és ha bárhol probléma a adódik a számítógépekkel, az szívás. Ha nyomtatom, az meg újabb költség. Erről szintén írtam már.
Szóval baromi pipa vagyok, mert szolgáltatót sem nagyon lehet váltani, ha lehet, akkor is sok bajjal jár, újra kell kábelezni a lakást egy csomó ideig kimarad a szolgáltatás stb. Egy ismerősöm ugyanannál a szolgáltatónál ADSL-ről kábelre váltott és a jobb kéz nem tudta, hogy mit csinál a bal, mert kikötötték az ADSL-t, a kábelt meg nem kötötték be. Egy hétig nem volt se telefon, se internet. Nem tudom, hogy ez hogy megy Európa boldogabbik végén, de gondolom, hogy ilyen esetekben kártérítést fizetnek.
Egy szó, mint száz: maradok a csekkeknél.
A kormány ígérete és a UPC
2012.10.24. 16:41 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: upc áremelés csekkadó telefonadó telefonszolgáltatók
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr134867813
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.