Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vásároljunk-e interneten? Reloaded

2012.06.18. 14:14 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: futárszolgálat dünnyögéseim internet vásárlás

A másfél évvel ezelőtt feltett kérdésemet megismétlem. Két napon belül két esetem is volt, amelyek felbosszantottak. Az egyik egy kombinált szolgáltatáscsomag (kábeltévé, telefon, internet) megrendelési kísérlete volt, a másik pedig mobiltelefon tartozék vásárlás.
A UPC-nél a szoftver nem tudta összekötni a meglévő előfizetésemet a csomagbővítéssel, noha meg kellett adni az ügyfélszámomat. Ennek aztán az lett a következménye, hogy a meglévő médiaboxaim helyett újakat akart adni és mindenáron szerelőket akart küldeni, noha csak egy modemre lett volna szükségem és vállaltam az egyéni üzembehelyezést. Az ügyfélszolgálatos hölgy telefonon készségesen elintézte a módosítást, de a modemért nem mehetek be személyesen, mert szerződésük van egy futárszolgálattal, viszont a régi modemet nem viszik el, azt nekem kell leadni. Besenyő Pista bácsi azt mondaná erre, hogy: Nooooormális?
A mai esetemnél mobiltelefon tartozékot rendeltem volna a neXtel-től. Regisztráltam a neten, kitöltöttem egy rahedli adatot, megadtam, hogy csak blokkot kérek és továbbléptem. A rendelés következő pontja visszadobott az előző oldalra, mert a tartozékot mobiltelefonként kezelte a program, ahhoz meg szerződés és áfás számla adatok is kellenek. Itt is a telefonos ügyintézés volt a megoldás.
Végezetül megjegyzem, hogy a kiszállítási intervallummal kapcsolatban másfél éve semmi előrehaladás nincs. Szegény rendelő rostokoljon otthon 8:00-20:00 óra között. Ezért van az, hogy csak olyan helyen vásárolok, ahol van személyes átvétel is.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr44595931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása