Rendeltem két könyvet a Bookline-tól. Udvarias visszaigazolásukban felajánlották, hogy a futárnak üzenhetek is. Megtettem. Azt kértem, hogy pénteken délelőtt 8-12 óra között jöjjön, ha lehet. A telefonszámomat is meg kellett adnom, hogy probléma esetén értesíthessenek, de a kiszállítás idejét 8-20 (!) óra között adták meg. Ez a szar kommunizmusban sem fordult elő, mert akkor is megválaszthattam, hogy délelőtt, vagy délután jöjjön a szerelő, szállító, vagy akármi. Megjegyzem, hogy ez manapság sem általános gyakorlat, mert nemrégen hűtőszekrényt vettem a neten és a kért négy órás intervallumon belül meg is kaptam, sőt, az idő lejárta után pár perccel fel is hívtak, hogy meg voltam-e elégedve a szállítással?
A Bookline futárszolgálata nem ezt tette. Nem hívtak egészen délután 5 óráig, amikor közölték, hogy a rossz idő miatt nem érkezik a csomag, csak hétfőn. Megjegyzem, hogy a rossz idő nem délután volt, hanem délelőtt, amikor nem hívtak fel, hogy egyéb dolgaimat intézhessem, ráadásul a hívás időpontjában még három óra volt hátra az eredetileg vállalt határidőből.
Tuti, hogy ezektől többet nem rendelek házhozszállítást. Kinek van ez a "szolgáltatás" egyáltalán? Fekvő betegeknek, akik ki sem tudnak otthonról mozdulni?
Vásároljunk interneten?
2010.12.05. 14:49 | svejk | Szólj hozzá!
Címkék: bookline dünnyögéseim internet vásárlás
A bejegyzés trackback címe:
https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr852494581
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
