Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mindenki tájékozatlan?

2012.03.11. 10:47 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: média kálmán olga adó tájékozatlanság mélykuti ilona

Olvasom, hogy a média iránti bizalom csökkent. Hát én ezen nem csodálkozom, mert annyi helyről árad a hülyeség, amit húsz éve még elképzelni sem tudtunk (nálam például 75 magyar nyelvű tévéműsor vehető). Márpedig annyi tájékozott újságíró, riporter stb. egyszerűen nincs kis országunkban, hogy a nyomtatott és audiovizuális sajtót, internetet megfelelő színvonalon kiszolgálja.
Tegnap két régi, elismert hölgyet is hallottam, láttam. Mélykúti Ilona Dávid Ferenccel beszélgetve azt mondta, hogy csak 2,5 millió adófizető van Magyarországon, este pedig Kálmán Olga Bokros Lajossal beszélgetve már csak 1,5 milliót említett. Nos, hadd világosítsam fel egy kicsit zavaros elméjüket.
Én nyugdíjas vagyok és megpróbálom felsorolni, hogy hányféle adót fizetek: ÁFA szinte mindenre, fogyasztási adó, chipsadó, jövedéki adó, lakóhelyemen kommunális adó, gépjárműadó, kötelező biztosítás 30%-os adója, a benzinre még készletezési hozzájárulást is fizetek. Lehet, hogy első felindulásom miatt nem is teljes az általam felsorolt lista, de ez nyolcféle adó.
 Most persze mondhatja bárki, hogy én nyugdíjból élek, tehát a költségvetésből kapom a pénzt. Ez igaz, de akkor a parlamenti képviselőktől az összes közszférában dolgozó (tanár, orvos stb.) szintén az adóbevételekből kapja vissza a bérét, tehát nem adófizetők?
Vegye tudomásul mindenki, hogy ebben az országban még a hajléktalan koldus is adófizető állampolgár!

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr984309079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása