Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mire költik a II. kerületiek pénzét?

2011.11.26. 11:25 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: fotóim dünnyögéseim második kerület nepomuki

Egy éve már háborogtam a második kerületi szökőkutak miatt. Azóta is maradt a kutyaszar, az üres üzletek, lepusztult házak, ószeres boltok a Margit körúton, a koldusok és hajléktalanok, de most büszkék lehetünk, mert nagy többséggel megválasztott polgármesterünk megajándékozta a kerületet egy Nepomuki Szent János szoborral, aki a folyók, hidak, hajósok, vízimolnárok, halászok cseh védőszentje.
Azt megtudtam, hogy három millióba került, csak azt nem tudom, hogy ki alkotta a szobrot?
Bár közöm sincs az egészhez (azon kívül, hogy az én pénzem is benne van).

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr783412827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása