Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Népszámlálási bakik

2011.10.02. 15:48 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: bakik ksh népszámlálás

Kitöltöttem a 2011-es népszámlálás online adatlapjait. Az még hagyján, hogy a kérdőív nem engedte meg hitvallásom beírását, mert manapság csak keresztény vallások léteznek, 17 000 támogató tag nem elég ahhoz, hogy egyáltalán beírjam a kérdőívre. Miért gondolja valaki, hogy ez komolytalan?

Ugorgyunk! Tulajdonképpen a kérdőív egyik paradoxonáról szeretnék írni. A személyi űrlap 18. pontja így néz ki:


Nekem történetesen három érettségire épülő felsőfokú képesítésem van, de egyiket sem tudtam beírni, mert felsőfokú képesítést csak 1998-tól fogad el a program. Így az érettségire épülő szakképzéssel próbálkoztam. Itt az volt a probléma, hogy csak 1-3 év beírására van lehetőség, noha én az érettségi után a három képzésben hat évig tanultam. Továbbá nagyon érdekes, hogy a 20. pont rákérdez a további ugyanilyen szintű szakképesítésekre is:


Itt beírtam a további felsőfokú végzettségeimet, csak azt nem értem, hogy az elvégzett hat évből hogyan lett a 18. pontban mindössze kettő? Mit csinál ezzel a KSH?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr503272141

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Magyar Jedi Rend Sajtóközleménye 2011.10.02. 20:11:39

  A Magyar Jedi Rend, Jedi Tanácsa tiltakozik az ellen, hogy a KSH a 2011-es Népszámlálás online kérdőívében nem ad lehetőséget a szabad vallás kinyilvánítására azzal, hogy az ide kapcsolódó kérdés válaszadási lehetőségénél egy menüb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása