Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Fogászat 2.

2011.09.02. 14:57 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: gazdaság egészségügy fogászat

Egy hete írtam TB-s fogászati tapasztalataimról. Azóta körülnéztem a fogpótlási áraknak. Magánúton az alábbi táblázat árai élnek, az én fogorvosomnál hétezerrel olcsóbb egy porcelán korona (25 eFt/db). 
A forint leértékelődése nemcsak a devizahiteleseknek kedvezőtlen, hanem a gyógyszer és gyógyászati segédeszköz (implantátum, alapanyag stb.) áremelkedése miatt a betegeknek is. A svájciaknak frankjukon, bankrendszerükön kívül erős a gyógyszeriparuk, óragyártásuk is, tehát csupa alacsony anyagigényes, minőségi terméket gyártanak (mi meg szinte semmit, hiszen minden nagyobb cég külföldi érdekeltség, a hungarikum a pálinka meg a kolbász), ami nekem (nekünk) és az egész egészségügynek szomorú hír, mert egyre kevesebb műtétre lesz pénz, sokan már meg sem érik műtétjüket, mire a várólistán sorra kerülnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr523197845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása