Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A Margit híd új járdája

2011.08.16. 14:58 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: margit híd járda dünnyögéseim

Kényszerűségből elsétáltam a Margit hídon a szigeti bejáróig, mert két évvel a felújítási munkák megkezdése után még mindig nem áll meg a villamos a Margitszigetnél. (Megjegyzem, hogy a II. világháború után egy évvel már átadták a Szabadság hidat, majd a Margit hidat 1948-ban. Most nem sietnek ennyire.)
  Egyelőre csak a déli járda járható, de már most úgy néz ki, mintha évek óta használnák. A felülete egyenetlen, javítási foltok vannak rajta (lásd: kép). Innen a szigetre bemenni csak cikk-cakkban lehet, mert a zebra a későbbi villamosmegállókhoz lett felfestve és ez így is marad. A bejáró kanyarában majdnem elestem, mert nem a lábam elé néztem, hanem bambultam. A kanyar ugyanis a bejáró mindkét oldalán lejt, majd emelkedik, tehát egy hupli van. Ennek az a célja, hogy a kerekesszékesek, akik az északi oldalon végig akarnak menni, ne ütközzenek akadályba, ha lemennek a járdáról. Inkább essenek el a figyelmetlenül sétálgató egészségesek.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr393158028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása