Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Cetli a szélvédőn

2011.07.16. 15:08 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: szabadságszobor szélvédőcetli átkeresztelés

Sok hirdetéssel, politikai reklámmal stb. találkoztam már kocsim ablaktörlője alatt, de a mai egy unicum.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt egyáltalán nem értem. Ha Obamának szól, akkor mi közöm van hozzá? Persze a kérdés inkább az, hogy egy nagyhatalom afroamerikai elnökének mi köze van a budapesti szobrok elnevezéséhez? Én a helyében minden esetre a fehérházi ovális szoba kerek mappájába (szemétkosár) helyezném a levelet. Ha valaki szeretné átnevezni, akkor írjon a főpolgármesternek, a közgyűlésnek, kezdeményezzen népszavazást stb. Egy egyszerű autós semmit sem tud kezdeni az ilyen cédulával, mert nagyon kicsi.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr323072337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása