Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mi az ostobaság?

2011.07.09. 16:07 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: közszolgálati adók tévé előfizetés

Aczél Endre írja, hogy: (Annál nagyobb ostobaságot, mint a magyar tévé-előfizetés likvidálása, ma sem tudnék megnevezni a média világában.)

Nos, szerintem ennek csak akkor volt létjogosultsága, amikor csak állami rádió- és tévécsatornák voltak. Most, amikor a családok 2-10 eFt között fizetnek havonta a kábel- és műholdas szolgáltatóknak, akár több száz csatornát is nézhetnek, csak a jelenlegi előfizetési díjak ÁFÁ-jából a sokszorosa folyik be az államkasszába, mint a régi "előfizetési" díjból, a szolgáltató és műsorszóró vállalatok által fizetett adókról már nem is beszélve.

Az előfizetési díj bevezetésének akkor lenne létjogosultsága, ha az HBO, mozi és külföldi csatornákhoz hasonlóan csak akkor fizetne az ember, ha nézi is azokat. A közszolgálati tévéket, rádiókat már az Antall kormány tönkretette, én azóta legfeljebb egy-egy sporteseményt, vagy humoros konzervműsort néztem, hallgattam náluk és nem vagyok hajlandó ilyesmiért fizetni. A piacon is csak azért kell fizetni, amit megveszek, a lángos és a sültkolbász illatáért nem. Egyébként Aczél meg ne adjon tippeket a kormánynak.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr733053072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása