Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Másnaposok 2.

2011.06.01. 14:17 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: film mozi másnaposok 2

Mivel nagyon tetszett az első rész, megnéztem a Másnaposok 2.-t is. Az általam látott előadáson rajtam kívül senki sem nevetett hangosan, igaz, hogy én is csak kb. háromszor. Persze látványos, jó a film, de én nem kívánkozom Bangkokba menni. A Pesti Est-ben olvastam, hogy "a haverok ismét úgy ébrednek másnap, mintha hídverő gép alákerültek volna, majd Tarlós István átnevezte volna őket". Jó bemutatás. Van a filmben egy szupermajom, szép tájak, autós üldözés, motorcsónakos száguldás, go-go görlök, transzvesztiták, dílerek, orosz maffia, szép tájak és Thaiföld legmélyebb bugyrai, szóval minden, de az első rész jobb volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr252948688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása