Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Telenor és/vagy egyéb közüzemi szolgáltatók

2010.11.09. 13:15 | svejk | 1 komment

Címkék: mobil telefon telenor csalások közüzemi szolgáltatók

Nekem régi vesszőparipám, hogy nagyon sok olyan szolgáltatást veszünk igénybe, ahol az ellenőrzés alapvető lehetőségeiből is kizárták a fogyasztókat. Elég megnézni egy gáz- vagy villanyszámlát (korrekciós tényezők, különböző támogatások stb.). A pálmát minden esetre a telefontársaságok viszik el, mert nincs ember, aki a telefonálás befejezésekor tudná, hogy az adott hívás mennyibe került. Az utólag kapott részletes számla tartalmát pedig csak kb. tudja az ember, bármit hozzáírhatnak, az előfizető bizonyítási lehetősége nulla. A mobilszolgáltatók kártyás előfizetői még rosszabb helyzetben vannak, hiszen még akkor sem stimmel az egyenlegből levont összeg, ha stopperrel mérem az időt, noha ilyen elvetemült telefonáló talán nincs is.
Tegnap 10 év Pannon/Telenor mobilelőfizetés után kerültem abba a helyzetbe, hogy a csalásról ténylegesen meggyőződhettem.

2010.11.08 14:02 -kor SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 600.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 598.-Ft.
Ezután egyetlen vezetékes telefon felé irányuló hívásom volt, amely kb. 6 percig tartott. Mivel igénybeveszem a Telenor vezetékes-hívó kedvezményes szolgáltatását, amelynek percdíja 5.-Ft, kapcsolási díj 5.-Ft, a beszélgetés max. 35.-Ft-ba kerülhetett volna. Erre mi történt?

2010.11.08 14:09 -kor, tehát 7 (!) perc múlva ismét SMS-t kaptam, hogy egyenlegem 300.-Ft alá csökkent, vásárlási keretem 297.-Ft, tehát 301.-Ft-ot vontak le, ami a vezetékes hívás ötszöröse és még egy hét perces mobilhíváshoz (41.-Ft/perc 7 percig 288,-Ft lett volna) is sok. Ezután nem telefonáltam.

2010.11.09-én, ma reggel 8:33-kor feltöltöttem a kártyámat 3000.-Ft-tal egy automatánál és azonnal kaptam az újabb SMS-t, hogy egyenlegem 3254.-Ft, tehát 43.-Ft ismét eltűnt, vagy általam ismeretlen célra levonták.

Mi lehet a tízmillió telefontulajdonos számlájával? Tudatosak a csalások, vagy az informatika önállósodott? Természetesen írtam a szolgáltatónak, de egyelőre választ nem kaptam. Egyáltalán mennyivel károsíthattak meg tíz év alatt?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr112435840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása