Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Esetek a számlaadással

2010.09.20. 15:10 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: adócsalás esetek számlaadás

Pechemre az utóbbi időben egymásnak adják a kilincset a szakemberek. Hiába, minden egyszerre romlik el. Az egyik elvégezte a munkát, majd megkérdezte, hogy számlával, vagy számla nélkül legyen az árképzés? Gondoltam, hogy becsületes leszek, gondolok az államra is, hogy legyen miből támogatni a devizahiteleseket és panellakókat. 
- Hoppá! - mondta erre a mester. A számlatömb sajnos, lent maradt a kocsiban, a parkolójegy meg már lejár, különben is a szomszéd utcában parkolok. (Szerintem különben sem gondolt arra, hogy lesz olyan hülye, aki számlát kér.)
Erre fel én is adócsaló lettem, mert azt mondtam, hogy akkor számla nélkül fizetek.
A másik szerelő is ugyanazt a kérdést tette fel, noha semmit sem csinált, csak megállapította, hogy a hűtő javíthatatlan, ill. nagyon sokba kerülne, így csak a kiszállási díjat kell megfizetni, ami ÁFÁ-val 4 000.-Ft, anélkül 3 200.-FT.
Az egész tranzakcióban pedig akkora az átverés, hogy ihaj, mert a kedves mesterek nemcsak az ÁFA-t "takarítják" meg, hanem az összes vállalkozói, jövedelmi adót, járulékot is, sőt, a beépített alkatrészek beszerzési árát is levonják bevételükből, így sokkal többet keresnek rajtunk, szerencsétleneken és az államon, mint amennyit látszólag elengednek.
Ez ellen mit fog tenni a kormány? Csak a szegény orvosokat toszogatják a hálapénz miatt?

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr442310077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása