Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lomtalanítás és a guberálók

2010.09.13. 14:53 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: monitor lomtalanítás esetek guberálók

Lomtalanítás volt a környékünkön és levittem a ház elé egy régi 14"-os CRT monitort, amit már ingyen sem vittek el, noha üzemképes volt. A ház előtt ült elgondolkodó bamba arccal a megbízott őrhölgy. Mondtam neki, hogy a szerkentyű üzemképes, mellé csomagoltam szépen rögzítve a hálózati csatlakozókábelt is. Megköszönte az infót. Fordultam még egyet és kb. 10 perc múlva kiérve láttam, hogy egy huszonéves más nemzetiségű egy bunkóval veri szét a készüléket. Kérdem én, hogy nem szólt az őr-úrhölgy a működőképességről? Azt mondta, hogy nem, noha akkor is kb. 3 méterre ült változatlanul egykedvű arckifejezéssel.
Szerintem ezek azt sem tudták, hogy mire használható a berendezés, noha egy-egy ilyen lomtalanításkor a kidobott használt, de üzemképes számítógépekből a fél telep gyerekeit elláthatnák. Lehet itt okos dolgokat mondani, de az sem véletlen, hogy Franciaországban is 400 000 roma él táborokban az integrálódás szándéka és esélye nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr172292898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása