Mottó

Nem szeretem az olyan embereket, akik nem olyanok, mint más ember. Más ember is elég undorító. Hát még az, aki nem olyan. (Szerb Antal)

 

Jobban kijövök az emberekkel, ha nem vagyok velük.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az LMP és a vizsgálóbizottság

2010.08.13. 14:02 | svejk | Szólj hozzá!

Címkék: politika karácsony gergely lmp sukorói kaszinó

Hallottam egy riportot Karácsony Gergellyel, az LMP frakcióvezetőjével (a belinkelt hangfájl 10:45 percénél kezdődik).  Ebben arról folyik eszmecsere, hogy miért szeretnének parlamenti vizsgálóbizottságot felállítani a sukorói kaszinóberuházás hátterének kiderítésére. Nos, az én véleményem az elmúlt húsz év vizsgálóbizottsági eredményeivel kapcsolatban eléggé lesújtó, mivel hozzá nem értő emberek kérdezgetnek másokat, akik vagy elmennek a meghallgatásra, vagy nem, ha elmennek, vagy válaszolnak, vagy nem, ha válaszolnak, vagy igazat mondanak, vagy nem. Ha ilyet kezdeményez az új parlamenti párt, akkor szerintük sem lehet más a politika, hiszen ugyanazt folytatják, amit már ismerünk. Ráadásul figyeljétek meg a frakcióvezető riportban elhangzó "érveit". Pl.: "több szem, többet lát", "nagyjából ismeri az esetet a sajtóból", "erőteljes benyomása" van, "valami susmus" van, "hajlok arra, hogy nem érdektelen" stb. Ha semmit sem tud valaki, akkor előbb bízzon meg szakembereket, például egy magánnyomozó irodát a pártja költségén. Ha megalapozott gyanú merül fel bármilyen bűncselekményre, tegyen konkrét feljelentést a nyomozóhatóságok felé, de ne a köz pénzén csépeljék a szót hónapokig eredmény nélkül. Én minden esetre leírtam az LMP-t, noha már megkaptam a párt szórólapját az önkormányzati választásokra.

A bejegyzés trackback címe:

https://svejk.blog.hu/api/trackback/id/tr642219123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása